Utazás ID: 97636961Erre az azonosítóra hivatkozhat ügyintézőnkkel folytatott beszélgetése során!

600 LÓERŐ FELETT A FERRARITÓL A LAMBORGHINIIG ...ÉS A DUCATI - Maserati, Pagani, Lamborghini és a Ferrari | Imola és Maranello verse

Olaszország akciós utazás

600 LÓERŐ FELETT A FERRARITÓL A LAMBORGHINIIG ...ÉS A DUCATI - Maserati, Pagani, Lamborghini és a Ferrari | Imola és Maranello verse
600 LÓERŐ FELETT A FERRARITÓL A LAMBORGHINIIG ...ÉS A DUCATI - Maserati, Pagani, Lamborghini és a Ferrari | Imola és Maranello verse 600 LÓERŐ FELETT A FERRARITÓL A LAMBORGHINIIG ...ÉS A DUCATI - Maserati, Pagani, Lamborghini és a Ferrari | Imola és Maranello verse 600 LÓERŐ FELETT A FERRARITÓL A LAMBORGHINIIG ...ÉS A DUCATI - Maserati, Pagani, Lamborghini és a Ferrari | Imola és Maranello verse 600 LÓERŐ FELETT A FERRARITÓL A LAMBORGHINIIG ...ÉS A DUCATI - Maserati, Pagani, Lamborghini és a Ferrari | Imola és Maranello verse 600 LÓERŐ FELETT A FERRARITÓL A LAMBORGHINIIG ...ÉS A DUCATI - Maserati, Pagani, Lamborghini és a Ferrari | Imola és Maranello verse 600 LÓERŐ FELETT A FERRARITÓL A LAMBORGHINIIG ...ÉS A DUCATI - Maserati, Pagani, Lamborghini és a Ferrari | Imola és Maranello verse

Kiemelt ajánlatunk

3 éjszaka
Reggeli
Autóbusszal
Program szerint
2 ágyas szoba
Indulás: Budapest
2024. júl 24. szerda
Visszaút: Olaszország
2024. júl 27. szombat
Részvételi díj:
154 000 Ft
Teljes ár 2 főre:
317 240 Ft
További időpontok / Foglalás

Leírás

1. nap: Szeged-Budapest-Szlovénia-Ferrara-Bologna környéke (930 km)


Elutazás a kora reggeli órákban Szegedrõl Budapestre. Utazás Szlovénián át (Tornyiszentmiklós határátkelõ), Olaszországba. Az országba érkezve elsõ dolgunk megállni egy jóhangulatú olasz autópálya pihenõben, ahol élvezzük az olasz életérzést, elfogyasztunk egy igazi olasz ristretto-t vagy capuccino-t. A délutáni órákban Ferraraba, a vörös színû városba érkezünk és teszünk egy sétát. A híres Este család városában tett sétánk során szembetûnõ a városfallal körülvett város nyugalma. Sétánk során útba ejtjük a város katedrálisát, a San Giorgo-t, a Piazza Trento-t és az óratornyot. Hangulatos sétánkat követõen az esti órákban érkezünk Bologna környéki szálláshelyünkre, ahol mindvégig szálláshelyünk lesz.


2. nap: Pagani autómúzeum - Imola versenypályája és Ayrton Senna - Ducati motormúzeum és Bologna (150 km)


Reggelit követõen az elsõ utunk Horacio Pagani autómúzeumába vezet, ahol az egyedi, kézzel készült üvegszál technolóiás karosszéria gyártás házasítását tanulmányozzuk a nagy teljesítményû motorok összehangolásával. A Pagani múzeumában megcsodálhatjuk a Pagani Zonda Cinque Roadster és Pagani Huayra sportautókat. Az argentin származású Horacio Pagani Múzeumában a tervezõ életútjának lépéseit követhetjük nyomon. Az 1998-ban alapított vállalat elsõ modellétõl a Pagani Zondáig. A fiatal tervezõ nagyszerû úttörõ elképzelését mutatja, hogy a mûvészetet és a tudományt kéz a kézben alkotja autóit. Leonardo Da Vinci által ihletett filozófia vezérli, amely ma a Pagani Automobili kézmûves mûhely lelkét képviseli. A Zonda legelsõ, 1998-ban kelt példányaival együtt megtaláljuk az ikonikus Zonda Cinque, Zonda R és Huayra modelleket is a múzeumban, az egyedülálló modelleket. Pagani életútját és a modelltörténetet megismerve utunk az örömöktõl és keserû emlékektõl híres Imola versenypályájához vezet. A hírhedt versenypályán a saját autóbuszunkkal teszünk egy kört, majd tiszteletünket rójuk le Ayrton Senna szobra elõtt. A boksz utcában lehetõségünk van összemérni kvalitásunkat az élethû szimulátorokon, az új multimédiás központ minden lehetõségét kipróbálni, majd megpihenni. Autóbuszunkkal visszatérünk Bolognába, ahol vár ránk a Ducati motorok világa! A legendák útja a vállalat több mint 90 éves történelmének visszatekintésével forr egybe, amelyet a világ minden táján tett híressé stílusával, teljesítményével és a tökéletességre törekszik. A múzeumban a különbözõ korokból származó Ducati motorkerékpárok galériáját, a Ducati verseny motorkerékpárokat és a Ducati Moments idõvonalát láthatjuk a Társaság történetének mérföldköveivel. A modellek élményével térünk be Bologna óvárosába egy rövid sétára. Bologna a vörös, a mûvelt és a kövér! A hármas jelzõvel ellátott város méltán büszkélkedhet szépségével, számos történelmi épületet csodálhatunk meg itt. A stílusok keveredésével különleges hangulatúak az épületei. Jellemzõ a sok-sok árkádsor, jellegzetes az õsi városfal és kiemelkedõ a két ferdetorony. Bologna vörös, mert tégla épületei és terrakotta színû cseréptetõi azzá teszik. Mûvelt, hiszen a kultúra már századok óta virágzik. A legrégebbi európai egyetem is jött létre a 11.században. Kövérségét pedig gasztronómiájának köszönheti. Ha nem is kövérre, de a városban vacsorázunk, természetesen és stílusosan bolognai spagettivel (fakultatív)! Visszatérünk szálláshelyünkre.


3. nap: Ferrari világa Enzo Ferrarival és a Maserati világa Modena balzsamecet kóstolóval (100 km)


Ma napunkat két nagy olasz ikon, a Maserati és a Ferrari öleli körbe! Reggelit követõen Maranelloba, a Ferrari fellegvárába igyekszünk, programunk csúcspontjához! Közeledve a Ferrari központja felé, szembetûnõ az épületek jellemzõen piros megjelenése, a gyár környéki szolgáltatók és boltok piros színei. Megérkeztünk.....minden szegletet átjárja valami erõ, valami megmagyarázhatatlan, valami bizsergés... ikonikus olasz versenyistálló ikonikus alakjánál teszünk látogatást, személyesen Enzo Ferrarinál! Maranelloban, a Ferrari szentélyébe érkezve talán nem túlzunk ha azt mondjuk a lélegzetünk is elállt. A szentélybe lépve idõrendi sorrendbe nyilak vezetnek bennünket a mennyországba. Korunk meghatározó autóitól egészen az 50-es évek autójáig több modellel is találkozhatunk. A zene, a megvilágítás mind-mind a tökéletességre valamint maximális kidolgozottságra hangolva. Ikonikus sportautók között sétálunk: FF, 458 Speziale, 488 GTO, Ferrari SP1 Monza, California. A hangulatos a teremben csodaszépek az autók, és hirtelenjében azt sem tudjuk melyiket közelítsük meg elsõként közelebbrõl. A teremben még egy egykori F1-es autó 1990 F1-90 mellett egy 488 Pista Ferrari is ki van állítva...A falon vitrinben Sebastian Vettel viaszból, kormányával, kesztyûjével, bukósisakban cipõjével tûzálló overáljával. A Scuderia Ferrari idei F1-es, SF90H kódjelû autójának megtapogatása, körbejárása után elérkezünk a bajnokok termébe! Csodálatos látvány, csodálatos élmény! A bajnok autók megdöntve sorrendben, elöttük a pilóták, a világbajnoki serlegükkel a vitrinben, eléggé impozáns látványt nyújt. Alberto Ascaritól 1952-tõl Kimi Raikkonnen 2007-ig tartó VB gyõzelméig. A vitrinek tartalmazzák még a VB autó kicsinyített mását, illetve a pilóták akkoriban hordott bukósisakját is. A La Ferrari és a legújabb szörnyetegek mellett, újabb szimulátor lehetõség nyílik a számunkra (szabad kapacitás függvényében) az általunk kiválasztott pályán. Az F1-es Ferrari szimulátor drága ugyan, de igazi élmény a múzeumon belül. Elképesztõ az F1-es váltó, Valós F1-es vezetési élmény, maga a fülke, maga a kormány és az egész autó! Fékezésnél a biztonsági öv húzódik a vezetõre, a fékezés mértékétõl függõen, kanyarokban dõl a vezetõvel együtt az egész autó! Kormányzásnál a falban csapódást érezni lehet....Hatalmas élmény! Szimulátorok, moziszoba és a Ferrari történelem ami még ránk vár a Ferrari szentélyében. Az érzelmi sokkot követõen felszabadulva szívunk friss levegõt, egy rövid ebéd elfogyasztása közben dolgozzuk fel az elmúlt órák élményeit. Autóbuszunkra szállunk, hogy Modenába érkezünk, a Maserati gyár bemutatóterméhez, ahol a Maserati család történelmének következõ sokkja vár ránk. A 6 fiútestvér közül Alfieri Maserati által 1914-ben alapított gyárhoz késõbb csatlakozott fivérek rendre nyerték az autóversenyeket a saját fejlesztésû motorokkal szerelt versenyautókkal. A Maserati fivérek folyamatosan a továbbfejlesztésen dolgoztak, vettek részt a versenyeken. 1925-ben két Grand Prix autót építettek, 2 l-es motorral. Ezekkel az egykori Diatto motorokkal, amelyek lökettérfogatát 1,5 l-re csökkentették, építették meg az elsõ két "igazi" Maseratit. Alfieri Maserati 1926-ban megnyerte velük a Targa Florio versenyt. Ezzel a sikerrel a Maserati tovább öregbítette hírét, mint versenyautó gyártó. 4-6-8 és 16 hengeres motorokat gyártottak 1088 cm?-tõl 4995 cm?-es lökettérfogatig. Az 1950-es évek végén a Maserati visszavonult a versenysportból és a hangsúly inkább az utcai autókra helyezte át, amivel az autórajongó közönség járt a legjobban, hiszen olyan legendás modellek készültek, melyek igazai mûalkotásoknak számítanak. Az autógyár szomszédságában található Maserati bemutatóteremben áruházban megcsodálhatjuk a jelenleg gyártott autókat, egy modern autó konfigurátorral akár a saját Maseratinkat is megtervezhetjük. A shopban kedvünkre vásárolhatunk a szebbnél szebb autómodellek kicsinyített makettjébõl. Búcsút intünk a Maserati fellegvárától és Modena óvárosával ismerkedünk, sétálunk kedvünkre. (Idõbeosztásunk és nyitvatartás függvényében Modenában felkeressük Enzo Ferrari egykori házát, ahol szintén található egy Ferrari múzeum.) Az õsi olasz fejedelmi családok városába, Modenába vezet utunk. Láthatjuk a város büszkeségét, az 1099-bõl megmaradt Ghirlandinát, melynek harangtornya a velencei Campanile tornyának magasságával vetekszik, a Dómot, a Piazza Grandét, ahol a csodálatos Luciano Pavarotti tenort búcsúztatta az egész világ, majd az Este család modenai palotáját, a Palazzo Ducalét (kívülrõl). Fakultatív ajánlatunk: a környékre jellemzõ modenai balzsamecetet kóstolunk olíva bogyó és sajt kíséretében, melyet követõen elfogyasztjuk vacsoránkat. Kellemesen jóllakva a ,,Nagy Tenor" Luciano Pavarotti fenséges hangjával búcsúzunk Modenától.


4. nap: Ferruccio Lamborghini fantasztikus ereje! Hazautazás Szlovénián keresztül Magyarországra (890 km)


Reggeli után egy újabb, egyben programunk utolsó nagy ikonja, a Lamborghini vár ránk! A Modenához közeli gyáróriássá avanzsált Lamborghini lapos gyárkomplexuma csendesen bújik meg az út mentén, azonban ahogy közeledünk, egyre inkább hatalmába kerít a futurisztikus elemek látványa egy-egy modellt látva, miként a gyár mottója is: A jövõ kutatása! Az 1916-os születésû Ferruccio Lamborghini azok után alapította meg 1962-ben az Automobili Lamborghinit, hogy összeveszett Enzo Ferrarival. Az eredetileg traktorgyártással foglalkozó Ferruccio javaslatait nem vette jó néven Enzo, így útjaik különváltak, így jött létre a Murcielagóval, azaz bikával fémjelzett márka, amelye egyben az alapító csillagjegye is. Az elsõ modell 1963-ban gördült le a Lamborghini gyártósoráról, az orrmotoros 350 GT, amely megtalálható a kiállított darabok között. Ugyancsak szemre vételezhetõ a legendás Miura, de nem csak klasszikus darabok hemzsegnek itt, hiszen versenyautók, Forma-1-es járgányok és az új Urus is lencsevégre kapható. A Lamborghini Múzeum mûszaki múzeummá vált, ahol a lenyûgözõ történelem, a gyártósorok ikonikus modelljei és bemutatói a Lamborghinit a jövõbe vetítõ több mint 50 éves innováció történetét mesélik el. A Mudetec múzeum interaktív élményt kínál, köszönhetõen az új vezetési szimulátornak, amely felerõsíti az izgalmakat és a kiállított jármûvek felfedezését. A Ferruccio Lamborghini, például a Miura és a Countach géniuszának korai látomásos alkotásaitól a legújabb és exkluzív szuper sportautókig, például a hibrid koncepció Asterion, a kevés kedvezményes Centenario, a Huracán Performante és az Aventador SVJ. A történelmi bejárattól jövõbemutatóan érezzük a Lamborghini erejét! Láthatjuk a V12-es motorblokkoktól a V10-es vonalig a fejlõdést. Az Aventadortól a Huracánig. Benzingõzzel és autós élményekkel feltöltõdve Udine felé indulunk hazafelé. Útközben még megállunk egy búcsú olasz kávéra, majd Szlovénián (Tornyiszentmiklós határátkelõ) keresztülutazunk hazafelé, útközben többszöri pihenõkkel, étkezési lehetõséggel. Érkezés Budapestre a késõ esti órákban, továbbutazás Szegedre.

 

Minimális létszám: 35 fõ.  Csatlakozási lehetõség: Szeged-Kecskemét-Budapest-Székesfehérvár- (Veszprém) -M7 autópálya útvonalon. Transzfercsatlakozás lehetõségeirõl információ a programfüzet elején! A részvételi díj útlemondási biztosítást tartalmaz. Utasbiztosítás (BBP) megkötése utazási feltétel!  


A részvételi díj nem tartalmazza


A részvételi díj nem tartalmazza:

- az étkezésekhez ital fogyasztást (helyszínen fizetendõ)

- fakultatív programon való részvételt

- az alap programon felül teljesítésre kerülõ programok költségeit

- belépõjegyek és az audioguide/fülhallgató árát (helyszínen fizetendõ)

- idegenforgalmi adót (helyszínen fizetendõ)

- kötelezõ jellegû helyi idegenvezetõ költségeit

- szervizdíjat / borravalót (igény esetén a helyszínen fizetendõ)

- kedvezményes csoportos baleset-betegség-poggyász biztosítást

- minimális induló utaslétszám hiányában a létszám felárat

- valamint az egyéb, a fentiekben nem említett, az utazás során felmerülõ költségeket (pl. személyes jellegû kiadásokat)

- útlemondás szolgáltatást

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

 


A részvételi díj tartalmazza


A részvételi díj tartalmazza:

- utazást korszerû, kényelmes, légkondicionált autóbusszal

- 3 éjszaka jó minõségû szállodai elhelyezést 3* kategóriában, 2 ágyas zuhanyzós / WC-s szobában

- 3x reggelis ellátást

- alap program szerinti programokat és városnézéseket a program szerint

- magyar nyelvû idegenvezetést a programokon


Bevezetõ


Ami eddig csak a Facebookon, Youtube csatornákon és a celeb világgal összefüggõ hírmûsorokban láthattunk, az most elérhetõ közelségbe, testközelbõl érezhetõvé válik! A Forma-1 és az olasz sportautók szerelmeseinek jártuk be az alábbi programunkat, ahol nap mint nap szívet dobogtató érzésben lesz részünk! Nem hétköznapi autókkal lesz dolga annak aki eljön velünk és megtapasztalja a 600-800 lóerõ közötti sportautók világát, hangját és az olasz életérzést. Enzo Ferrari, Maserati, Horacio Pagani és a Lamborghini nevek hallatán vér pezsdül az ereinkben. Az egyedi gyártásról és kissorozatban gyártott különleges autóiról ismert Horacio Pagani autó múzeumában ismerkedünk az autók kézigyártású technológiájával. Egyedi üvegszálas karbontechnológiás karosszéria kialakításai mindig elvarázsolnak bennünket. Bolognában mi mást kóstolnánk, mint a bolognai spagettit! A méltán híres imola versenypályáján teszünk egy tiszteletkõrt Ayrton Senna emlékére. Maranelloban a Ferrari kultikus birodalmába kapunk betekintést Az autózás szerelmesei élethû szimulátorokban próbálhatják ki verseny tehetségüket. Modenában sajt és balzsamecet kóstolón veszünk részt ízletes vacsorával egybekötve... És nem végsõ soron a Lamborghini ékszerû, élekkel teli formatervei mindig az utca fénypontja akárhol járunk. .... és majdnem kifelejtettem ...... Ducati!! Ha egy szûk macskaköves olasz utcán valami morajló egyben csattogó hang közelít, akkor az csak egy izzó piros Ducati lehet kétkeréken! Na hozzájuk is bepillantunk! Egyetlen programban mennyi értékes és felejthetetlen pillanat csak Önre vár! Szálljon fel Ön is a Z(s)eppelin fedélzetére és tartson velünk! Gázt adunk!


Szerzõdés


KÉRJÜK A NEVEK PONTOSÍTÁSÁT AZ ÚTLEVÉL VAGY SZEMÉLYIGAZOLVÁNY SZERINT (ebbõl eredõ problémák az utasokat terheli)! A ZÖKKENŐMENTES HATÁRÁTKELÉS ÉS KÜLFÖLDI TARTÓZKODÁS ÉRDEKÉBEN A KÜLÜGYMINISZTÉRIUM JAVASOLJA AZ ÉRVÉNYES ÚTLEVÉL HASZNÁLATÁT (RÉGI TÍPUSÚ SZEMÉLYI IGAZOLVÁNY (BARNA) NEM ALKALMAZHATÓ KÜLFÖLDÖN VALÓ TARTÓZKODÁSHOZ - ÚJ TIPUSÚ KÁRTYÁS IGEN). KÜLFÖLDI ÁLLAMPOLGÁROK EGYÉNILEG INTÉZIK AZ EGYES ORSZÁGOKBA TÖRTÉNŐ BEUTAZÁSHOZ SZÜKSÉGES ENGEDÉLYEKET (VÍZUMOKAT)! NEM MAGYAR ÁLLAMPOLGÁROK VÍZUMKÖTELEZETTSÉGÉT IRODÁNK AZ ÉRINTETT PROGRAM VONATKOZÁSÁBAN NEM VIZSGÁLJA. AZ EBBŐL ADÓDÓ KELLEMETLENSÉGEKÉRT NEM VÁLLALUNK FELELŐSSÉGET.
A PROGRAMVÁLTOZTATÁS JOGÁT FENNTARTJUK!
A MEGHIRDETETT MINIMÁLIS LÉTSZÁMNÁL KISEBB CSOPORTLÉTSZÁM ESETÉN FELÁR FIZETENDŐ: 12.000 FT/FŐ.
EURÓS VISSZAIGAZOLÁS ESETÉN A LÉTSZÁMFELÁR 33 Euro/fõ
Belépõk és jegyek tájékoztató árai: kb. 160 Euro /fõ
Egyéb helyszínen fizetendõ költségek : 15 Euro/fõ


További információk


x
Bővebben Kevesebb
Kérdése van az úttal kapcsolatban?
Ajánlatot kérne?
Utazás megosztása:
Weboldalunk sütiket (cookie) használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez, továbbá azért, hogy weboldalunkon minél relevánsabb utazási ajánlatokat nyújtsunk Önnek. Adatkezelési és adatvédelmi tájékoztatónk