Kedves Utasaink/ Tisztelt érdeklődők! Technikai okok miatt a vezetékes telefonvonalunkon pillanatnyilag nem vagyunk elérhetőek! Kérjük Önöket, hogy a mobil telefonszámunkon keressenek minket nyitvatartási időben: +36 70 433 6703 Köszönjük megértésüket!

Gyakran ismételt kérdések

 

1.)

Foglalás, visszaigazolás, ügyfélszolgálat

1.) Foglalás, visszaigazolás, ügyfélszolgálat

Hogyan tudok foglalni a Télen-Nyáron.hu-n?

Weboldalunkon több módon ki tudja választani az Önnek megfelelő utat, mint pl. akcióink közül, úttípusonként csoportosított útjaink közül választ, vagy kikeresi a megfelelő desztináción belül. Ezt követően a kívánt indulási időpontra, vagy indulási ciklusra kattintva a foglalási oldalunkon beállítja a foglalás paramétereit (résztvevők száma, adatai, indulás ideje, igényelt feláras szolgáltatások, pótágy igénylés, stb.), esetleg megjegyzést fűz munkatársaink számára. A Foglalás gombra kattintással elküldi nekünk a foglalási igényt, melyet követően nincs más dolga, mint várni ügyintézőink jelentkezését, akik visszaigazolják a foglalást, tájékoztatják a pontos árakról és közlik Önnel a további teendőket.

Lehet-e regisztráció nélkül utat foglalni?

Nem, de a regisztrációt és a foglalást egy lépésben el tudja végezni, illetve ha már regisztrált felhasználónk, belépést követően folytathatja a foglalást ott, ahol abbahagyta.

Több foglalást is elküldhetek?

Igen, de javasoljuk, hogy ilyenkor a megjegyzés rovatokban tüntesse fel a többszörös foglalás okát, így munkatársaink nem fogják komolytalannak venni a foglalásokat.

Minden adatot meg kell adni foglaláskor?

Lehetőleg igen, a foglalási űrlapon feltüntetett adatokra szükségünk van, így kérjük, a lehető legpontosabban töltse ki a mezőket!

Mit kell tennem, ha utastársaim közül valaki nem tud részt venni a már befizetett utazáson?

A lehető legrövidebb időn belül jelezze nekünk, ugyanis az ilyen jellegű lemondás általában kötbérköteles, és a részvételi díjból képzett százalékos összege annál nagyobb, minél közelebbi az indulás. A részletek az utazási szerződésben vannak feltüntetve.

Visszamondhatok egy már befizetett utat?

A szerződéstől való elállás általában kötbérköteles, erre részletesen kitér az utazási szerződés. Az utazásszervező kérheti a lemondásból fakadó kárának megtérítését.

Foglalhatok a résztvevők számánál nagyobb kapacitású apartmant is?

Igen, de azt tudnia kell, hogy az apartmant teljes létszámra számított díjjal foglalhatja, vagy az üresen maradt ágy(ak)ért külön költséget kell fizetni.

Ha a honlapjukon kinéztem egy utat, de telefonon szeretném lefoglalni, megtehetem?

Igen, telefonszámainkon, e-mail elérhetőségeinken munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére. A Kapcsolat oldalon megtalálja ezen elérhetőségeket. Ügyintézőink az iroda nyitvatartási idején belül, fogadják hívását és dolgozzák fel a foglalásokat. Az online foglalást viszont éjjel-nappal lebonyolíthatja, ennek feldolgozása nyitvatartási időben zajlik.

 

2.) Utazási fogalmak, tudnivalók

Mire jó  a BBP biztosítás? Érdemes vagy kötelező kötni?

Külföldi utazás vagy tartózkodás idejére szóló betegség-, baleset- és poggyászbiztosítás. A biztosítási kötvény felmutatása ellenében a külföldi orvos - sürgős szükség esetén - a beteget ellátja, és honoráriumát később a biztosítóval számolja el. Nem kötelező megkötni, de ajánlott. Az ár általában egy főre és a kint töltött napokra számolandó.

Mit jelent az útlemondási biztosítás?

Az útlemondási (vagy sztornó) biztosítás - biztosítói szakszóval élve - utazásképtelenség esetén nyújt védelmet, hiszen ebben az esetben az önrész levonását követően (ha önrészes a biztosítás) az utas által egyébként elszenvedendő kárt a biztosító megtéríti. Az utazásképtelenség fogalma biztosítótól függ, de általában komoly egészségügyi okokat takar, pl. a biztosított kórházi kezelése, műtéte, balesete, halála, vagy egyéb hasonló, az elutazást kizáró külső és váratlan ok. Általában közeli hozzátartozónál fellépő esemény is ide sorolható, de részleteket a biztosítási feltételekben találunk. Útlemondási biztosítást utazásaink egy része alapból tartalmaz (külön, kötelezően fizetendő díj formájában), míg egyéb esetben az Utas igény esetén megkötheti irodánkban - ezt mindig javasoljuk.

Mi az a lekérés?

Abban az esetben, ha az utazásszervező számára nincs több fixen lekötött szoba, szállás vagy út, előfordulhat, hogy irodánk csak lekéréssel tudja a foglalást megvalósítani. Ekkor munkatársaink nem tudják azonnal megmondani, van-e még hely az adott útra, az csak a foglalással egybekötött lekérést követően tudunk információval szolgálni. A lekéréshez min. 40% előleg (vagy 30 napon belül a teljes részvételi díj) befizetése szükséges. Az átfutási idő 1-3 munkanap, a külföldi partnertől függően. Amennyiben a lekérés eredménye sikeres, úgy a szükséges helyek foglalása megtörténik, és a további teendők a hagyományos foglalás lépéseivel egyeznek meg. Ha már lekérésre se lehet helyet biztosítani, az utas által megjelölt további utakra indítjuk a lekérést az utas tájékoztatásával egyidejűleg.

Amikor a fennmaradó alternatív lehetőségek végére értünk és nem történt sikeres foglalás, a befizetett összeget maradéktalanul visszafizetjük az utasnak a lehető legrövidebb időn belül.

Felhívjuk figyelmét, hogy a lekérés pozítív eredménye esetén a foglalás véglegesnek tekinthető, attól elállni csak az utazási szerződésben foglaltak szerint lehet!

Mikor kapom meg a részvételi jegyet?

A részvételi jegyet ("voucher") az elutazás előtt 4-7 nappal küldjük meg e-mailben (melyet kinyomtatva kell magával vinnie) vagy külön kérése esetén postán.

 

3.) Árak, fizetés, előleg

A foglalás mindenképp fizetési kötelezettséggel jár?

Nem, fizetési kötelezettsége csak a visszaigazolt és leelőlegezett foglalás esetén van.

Miért tér el a visszaigazolt végösszeg a foglalás előtt adottól? Minden összeg helyes a weboldalon?

Foglalási rendszerünk csak a legszükségesebb díjakkal tud számolni, előfordulhat, hogy több, illetve kevesebb idő áll csak rendelkezésre, vagy külön nem jelölt díjtétel tartozik az úthoz. A foglaláskor feltüntetett végösszeg kizárólag tájékoztató jellegű. A pontos és részletes részvételi díjat a feldolgozást követően ügyintézőink közlik Önnel! Sajnos elírások előfordulhatnak a Télen-Nyáron lapjain, így előfordulhat, hogy egyes árak, leírások vagy képek hibásan szerepelnek. Az ilyen jellegű hibákat javítjuk, a pontatlanságokért elnézést kérünk. Sokat segít, ha megírja nekünk az Ön által hibásnak vélt információkat.

Személyesen is befizethetem a részvételi díjat?

Igen, irodánk címe: 1063 Budapest, Szinyei Merse u. 16. (a Kodály köröndtől 2 perc), ahol felkészült munkarásaink várják Önt is. A Kapcsolat oldalon kérjük, tájékozódjon az aktuális nyitvatartási időről!

Hogyan tudom az előleget vagy a részvételi díjat befizetni?

Személyesen (lásd feljebb) illetve irodánk bankszámlájára történő átutalással vagy banki készpénzes befizetéssel.

Tudok irodájukban bankkártyával fizetni?

Irodánkban jelenleg bankkártyás fizetésre még nincs lehetőség, de tervezzük a bevezetését.

Előleget is befizethetek a foglaláshoz?

Abban az esetben, ha az indulásig több mint 30 nap van hátra, legalább 40% előleg befizetésével is véglegesítheti foglalását. Ebben az esetben legkésőbb az elutazást megelőző 30. napig kell a fennmaradó összeget befizetnie.

Kapok-e visszajelzést, ha az átutalás megérkezett?

Munkatársaink minden esetben jelzik e-mailben, ha az előleg vagy a részvételi díj megérkezett.

 

Nem kapott választ kérdéseire? Akkor írjon nekünk, és segítünk!

Hogyan tudok foglalni a Télen-Nyáron.hu-n?
Weboldalunkon több módon ki tudja választani az Önnek megfelelő utat, mint pl. akcióink közül, úttípusonként csoportosított útjaink közül választ, vagy kikeresi a megfelelő desztináción belül. Ezt követően a kívánt indulási időpontra, vagy indulási ciklusra kattintva a foglalási oldalunkon beállítja a foglalás paramétereit (résztvevők száma, adatai, indulás ideje, igényelt feláras szolgáltatások, pótágy igénylés, stb.), esetleg megjegyzést fűz munkatársaink számára. A Foglalás gombra kattintással elküldi nekünk a foglalási igényt, melyet követően nincs más dolga, mint várni ügyintézőink jelentkezését, akik visszaigazolják a foglalást, tájékoztatják a pontos árakról és közlik Önnel a további teendőket.
Lehet-e regisztráció nélkül utat foglalni?
Nem, de a regisztrációt és a foglalást egy lépésben el tudja végezni, illetve ha már regisztrált felhasználónk, belépést követően folytathatja a foglalást ott, ahol abbahagyta.
Több foglalást is elküldhetek?
Igen, de javasoljuk, hogy ilyenkor a megjegyzés rovatokban tüntesse fel a többszörös foglalás okát, így munkatársaink nem fogják komolytalannak venni a foglalásokat.
Minden adatot meg kell adni foglaláskor?
Lehetőleg igen, a foglalási űrlapon feltüntetett adatokra szükségünk van, így kérjük, a lehető legpontosabban töltse ki a mezőket!
Mit kell tennem, ha utastársaim közül valaki nem tud részt venni a már befizetett utazáson?
A lehető legrövidebb időn belül jelezze nekünk, ugyanis az ilyen jellegű lemondás általában kötbérköteles, és a részvételi díjból képzett százalékos összege annál nagyobb, minél közelebbi az indulás. A részletek az utazási szerződésben vannak feltüntetve.
Visszamondhatok egy már befizetett utat?
A szerződéstől való elállás általában kötbérköteles, erre részletesen kitér az utazási szerződés. Az utazásszervező kérheti a lemondásból fakadó kárának megtérítését.
Foglalhatok a résztvevők számánál nagyobb kapacitású apartmant is?
Igen, de azt tudnia kell, hogy az apartmant teljes létszámra számított díjjal foglalhatja, vagy az üresen maradt ágy(ak)ért külön költséget kell fizetni.
Ha a honlapjukon kinéztem egy utat, de telefonon szeretném lefoglalni, megtehetem?
Igen, telefonszámainkon, e-mail elérhetőségeinken munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére. A Kapcsolat oldalon megtalálja ezen elérhetőségeket. Ügyintézőink az iroda nyitvatartási idején belül, fogadják hívását és dolgozzák fel a foglalásokat. Az online foglalást viszont éjjel-nappal lebonyolíthatja, ennek feldolgozása nyitvatartási időben zajlik.
2.) Utazási fogalmak, tudnivalók
Mire jó  a BBP biztosítás? Érdemes vagy kötelező kötni?
Külföldi utazás vagy tartózkodás idejére szóló betegség-, baleset- és poggyászbiztosítás. A biztosítási kötvény felmutatása ellenében a külföldi orvos - sürgős szükség esetén - a beteget ellátja, és honoráriumát később a biztosítóval számolja el. Nem kötelező megkötni, de ajánlott. Az ár általában egy főre és a kint töltött napokra számolandó.
Mi az a lekérés?
Abban az esetben, ha az utazásszervező számára nincs több fixen lekötött szoba, szállás vagy út, előfordulhat, hogy irodánk csak lekéréssel tudja a foglalást megvalósítani. Ekkor munkatársaink nem tudják azonnal megmondani, van-e még hely az adott útra, az csak a foglalással egybekötött lekérést követően tudunk információval szolgálni. A lekéréshez min. 40% előleg (vagy 30 napon belül a teljes részvételi díj) befizetése szükséges. Az átfutási idő 1-3 munkanap, a külföldi partnertől függően. Amennyiben a lekérés eredménye sikeres, úgy a szükséges helyek foglalása megtörténik, és a további teendők a hagyományos foglalás lépéseivel egyeznek meg. Ha már lekérésre se lehet helyet biztosítani, az utas által megjelölt további utakra indítjuk a lekérést az utas tájékoztatásával egyidejűleg.
Amikor a fennmaradó alternatív lehetőségek végére értünk és nem történt sikeres foglalás, a befizetett összeget maradéktalanul visszafizetjük az utasnak a lehető legrövidebb időn belül.
Felhívjuk figyelmét, hogy a lekérés pozítív eredménye esetén a foglalás véglegesnek tekinthető, attól elállni csak az utazási szerződésben foglaltak szerint lehet!
Mikor kapom meg a részvételi jegyet?
A részvételi jegyet ("voucher") az elutazás előtt 4-7 nappal küldjük meg e-mailben (melyet kinyomtatva kell magával vinnie) vagy külön kérése esetén postán.
3.) Árak, fizetés, előleg
A foglalás mindenképp fizetési kötelezettséggel jár?
Nem, fizetési kötelezettsége csak a visszaigazolt és leelőlegezett foglalás esetén van.
Miért tér el a visszaigazolt végösszeg a foglalás előtt adottól? Minden összeg helyes a weboldalon?
Foglalási rendszerünk csak a legszükségesebb díjakkal tud számolni, előfordulhat, hogy több, illetve kevesebb idő áll csak rendelkezésre, vagy külön nem jelölt díjtétel tartozik az úthoz. A foglaláskor feltüntetett végösszeg kizárólag tájékoztató jellegű. A pontos és részletes részvételi díjat a feldolgozást követően ügyintézőink közlik Önnel! Sajnos elírások előfordulhatnak a Télen-Nyáron lapjain, így előfordulhat, hogy egyes árak, leírások vagy képek hibásan szerepelnek. Az ilyen jellegű hibákat javítjuk, a pontatlanságokért elnézést kérünk. Sokat segít, ha megírja nekünk az Ön által hibásnak vélt információkat.
Személyesen is befizethetem a részvételi díjat?
Igen, irodánk címe: 1063 Budapest, Szinyei Merse u. 16. (a Kodály köröndtől 2 perc), ahol felkészült munkarásaink várják Önt is. A Kapcsolat oldalon kérjük, tájékozódjon az aktuális nyitvatartási időről!
Hogyan tudom az előleget vagy a részvételi díjat befizetni?
Személyesen (lásd feljebb) illetve irodánk bankszámlájára történő átutalással vagy banki készpénzes befizetéssel.
Tudok irodájukban bankkártyával fizetni?
Irodánkban jelenleg bankkártyás fizetésre még nincs lehetőség, de tervezzük a bevezetését.
Előleget is befizethetek a foglaláshoz?
Abban az esetben, ha az indulásig több mint 30 nap van hátra, legalább 40% előleg befizetésével is véglegesítheti foglalását. Ebben az esetben legkésőbb az elutazást megelőző 30. napig kell a fennmaradó összeget befizetnie.
Kapok-e visszajelzést, ha az átutalás megérkezett?
Munkatársaink minden esetben jelzik e-mailben, ha az előleg vagy a részvételi díj megérkezett.
Weboldalunk sütiket (cookie) használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez, továbbá azért, hogy weboldalunkon minél relevánsabb utazási ajánlatokat nyújtsunk Önnek. Adatkezelési és adatvédelmi tájékoztatónk