Tisztelt Utasaink! Április 19.-én pénteken irodánkban a személyes ügyfélfogadás szünetel! Ajánlatkéréseiket ezen a napon e-mailen várjuk, telefonon csak sürgős esetben vagyunk elérhetőek! Megértésüket köszönjük!

Egyiptom vízum - hasznos információk Hurghada

Egyiptomba, Hurghada-ra érkező utasaink az országba történő belépéshez kitöltött bejelentkezési lappal és érvényes vízummal kell, hogy az útlevél ellenőrzéshez érkezzenek. Ezen beutazási szabályok valamint a megérkezést követő helyszínek megismertetésével foglalkozik következő bejegyzésünk.

A repülőgépen a személyzet szokta kiosztani az egyiptomi bejelentkezési lapot, amelyet az útlevélben szereplő adatok szerint valamint az utazási dokumentumokban szereplő adatok alapján kell kitölteni (szálloda megnevezése).
A következő kép ehhez nyújt segítséget (egyiptomi bejelentkezési lap - kitöltési segédlet):

Egyiptomi bejelentkezési lap

Praktikus még otthon bekészíteni egy tollat a kitöltéshez, ha nem a repülőgépen töltjük ki a nyomtatványt, vagy esetleg elrontjuk és nem kérünk másikat, akkor a terminálba érkezve a pultokon általában kikészítve találunk bejelentkezési lapot, tollat viszont nem szoktak mellé kitenni.

Amint leszállt a gép és a kézipoggyásszal valamint minden személyes holminkkal felszerelkezve átszállunk a reptéri buszra amellyel néhány perces utat a terminál aszfaltján megtéve a következő ajtón érkezünk meg a hurghadai repülőtér termináljába:

Érkezés a hurghadai reptéri terminálba

Az ajtókon belépve balra (a képen a jobb szélen) találhatjuk a bankokat, itt váltható ki a vízum, 2020 év elején kb. 25 USD vagy 20 EUR áron. Itt nincs más dolgunk, mint az útlevelünket olyan oldalon kinyitva, ahol még van egy teljesen üres oldal átnyújtjuk az ügyintézőnek a pénzzel együtt, Ő pedig beleragasztja:

Hurgahada repülőtér terminál bank vizum vásárlás

Egyiptomi vízum útlevélbe ragasztva

Természetesen nem csak a bankban vehetjük meg a vízumot, ahol nem ritka a hosszan kígyózó sor (a kép kicsit csalóka, mert elsők között érkeztünk), hanem az utazási irodás pultoknál, azonban itt a kényelemnek ára van, a bejegyzés idejében az általánosan megszabott "kényelmes" vízum ára 25 EUR vagy 28 USD.

Hurghada repülőtér vizum vásárlás utazási irodai pult

Amint beszereztük a vízumot és kitöltöttük a bejelentkező lapot is, akkor a következő lépés, hogy elsétálunk az útlevél ellenőrzéshez, amely azzal a bejárattal szemben van, ahol beléptünk a terminálba. Ha lehet akkor az útlevelet kinyitva a vízumnál adjuk át a vámosnak a gyorsabb ügyintézés érdekében. Aki egy pecsételés után az útlevelet visszaadja, a bejelentkezési lapot pedig elteszi.

Hurghadai repülőtér útlevél ellenőrzés

Indulhatunk tovább balra, ahol lesz még egy vámos aki csak megnézi, hogy a vízumot megfelelően lepecsételték, ezt követően pedig megérkezünk a csomagszalagokhoz. Megkeressük a Budapest/Debrecen/Wien feliratot (ki melyik reptérről érkezett), majd megvárjuk a bőröndöket.

Hurghadai repülőtér csomagszalag

A böröndökkel a kezünkben már csak elindulunk a kijárat felé, ahol már vár minket az idegenvezető, aki elmondja hol találjuk a buszunkat és hogy melyik buszra kell felszállnunk, hogy eljussunk a szállodánkba.
Ha mindent jól csináltunk, akkor már csak a jól megérdemelt pihenés vár ránk!

Jó utat és jó pihenést minden Utasunknak!

Ha esteleg csak most tervezi utazását, akkor két lehetőséget is kínálunk Önnek a linkre kattintva, ahol kedvére válogathat egyiptomi nyaralásaink közül:

Egyiptomi utazások - Télen-Nyáron.hu vagy testvér oldalunk Egyiptomi nyaralások - LastMinuteCentrum.hu

2020. január 10. péntek
Hír megosztása:
Weboldalunk sütiket (cookie) használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez, továbbá azért, hogy weboldalunkon minél relevánsabb utazási ajánlatokat nyújtsunk Önnek. Adatkezelési és adatvédelmi tájékoztatónk