Ennek értelmében a légitársaság felengedi a fedélzetre a fogantyú vagy a kerekek miatt eddig túlméretesnek tekintett kézipoggyászokat, így a poggyászellenõrzõ személyzetnek kevesebb kérdéses esetben kell a repülõtéren eljárnia. Az elsõ hét tapasztalatai alapján a Wizz Air és az MGH elégedett, mivel zökkenõmentesebbé vált a folyamat.
Jelezték, hogy a Wizz Air felülvizsgálja a poggyászszabályzat online és repülõtéri kommunikációját is.
November végén a fapadosinfo blog számolt be arról, hogy a poggyászellenõrzésre több utaspanasz is érkezett, ezek elsõsorban a kis méretû (ingyen a fedélzetre vihetõ) és a nagyobb méretû (fizetõs) kézipoggyász ellenõrzésével voltak kapcsolatosak. A panaszok szerint a földi kiszolgáló munkatársai azok után a poggyászok után is díjat számoltak fel, amelyek minimálisan haladták csak meg az ingyenesen feladható poggyász méretét, és több utas a dolgozók udvariatlan viselkedésére is panaszkodott.